Een klacht is vervelend, voor ons beide!

Heb je een klacht, dan vragen wij  je vriendelijk deze via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
 
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht (zo snel mogelijk) op te lossen.

Onze gegevens:

Sauna's en Zwembaden.nl
J.F.Kennedylaan 21j
5555 XC Valkenswaard
tel: 040-2040050
E-mail info(@)saunasenzwembaden.nl

 
Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 10 werk dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost [ wat nog nooit is voorgekomen bij ons!]  dan kunt je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar www.saunasenzwembaden.nl bij is  aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.