Een klacht? dat is vervelend, voor ons beide!

Een klacht of niet helemaal tevreden over onze service, dat is echt vervelend, voor ons beide!
Maar, heb je een klacht, dan vragen wij je vriendelijk deze via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht (zo snel mogelijk) op te lossen.

Onze gegevens:
Sauna’s en Zwembaden.nl
De Vest 12
5555 XL Valkenswaard
E-mail info(@)saunasenzwembaden.nl

Wij zullen ons uiterste best doen om binnen 10 werk dagen na ontvangst, deze te beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Wordt je klacht niet naar tevredenheid opgelost [wat nog nooit is voorgekomen bij ons!] dan kunt je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar www.saunasenzwembaden.nl bij is aangesloten.
Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).